esraeymen08 Arkadaslar hipp mama kullaniyorum suan fakat cok gaz yapiyo. Baby goat mamanin iyi olgunu söylüyolar geneldr. Ama kullananlar varmi aranizda memnunmusunuz. Veya baska guzel mama oneriniz varmı. Gazdan rahatsiz etmiycek fazla
incibasar esraeymen08 hiç denemedim iki markayıda canım benim kızlar aptamil içiyorlar çokda memnunum
sbldmr123 Baby goatın ne açıdan iyi olduğunu söylüyorlar bilmiyorum ama hayır iyi bir mama değil içeriğinde çok fazla eksiklik var. Aptamil bence çok iyi onu deneyin mesela hem de kaliteli bi mama. Eğer çok gazlıysa o zaman conformil çeşiti daha iyi olur sze