Selam herkese, 2 aylık bebeğim var emziriyorum ama süt arttırmak ayrıca sağıp depolamak istiyorum fakat weebaby sağım makinesi var hem çok acıtıyo hem de çok az cc çıkıyo. Çocuk anne sütüyle kilo da alıyo göğüslerim de dolu şişiyor şu makine işini çözemedim başka makine mi alsam elimle bile daha fazla cc çıkar ama o da acıtıyo