Zmh0311 [silindi] benim kızımda da var krem sürdüm yinede oluyor ama kış mevsiminden dolayı diye düşünmüştüm önemli bişey midir ki 😰
zynp1111 @[silindi] ateş oldu mu bebeğiniz, dökülen yerler kızarık mıydı? Biz de aynı şeyleri yadiyoruz da o yuzden dedim 6.hastalik denilen bi hastaliktan kaynaklaniyormus
[silindi] zynp1111 hiç ateş kızarıklık vs olmadı ay korktum 6. Hastalık duymuştum ama hiç araştırmadım ne yapmam lazım ben cildi deri döküntüsü yaşıyordur diye düşündüm banyo yaptırdım
[silindi] Zmh0311 bende hiç bilmiyordum ki aynı böyle kaşırsın da deri dökülür soyuk soyuk olur ya kızım öyle bende korktum ya 😓
[silindi] İnsan her şey için hastaneye kalabalığa onca virüse mikroba girmek istemiyor kimse burda niye soruyorsunuz hastaneye gidin demesin lütfen
Zmh0311 [silindi] ben çok önemli değildir diye düşündüm önemli olsa zaten gideriz ne yapmamız lazım acaba internete yazsak abartıyorlar ne yazsak hastalık çıkıyor