Merhaba Anneler 28 aylık bir kızım var bebeklik döneminden beri kabızlık sorunumuz vardı 1 yaşından itibaren düzelmişti şimdi tekrar başladı yaklaşık 1 haftadan beri karnım ağrıyor diyor ve kakasını yapmıyor 3 günden beri kakam var diyor ama tuvalete oturunca ağlıyor çok acıyo yapamıyom diyor ne önerirsiniz kefir içiyor zaten sulu yemekler su da iciyor karadut özü de içiyor aklım durdu vallaha günde 1 su bardağı pınar çocuk devam sütü iciyor ama yeni değil bayadan beri içiyor doktor sorun olmaz dedi