Kızlar benim bebeğim 46 47 günlük uzayan sarılığımız olduğu için sütü ilk başlarda olmasına rağmen mama da vermem gerekti hani sütle mi geçiyor diye yoğun bakımda falan kaldı bebek mama ile destekleyin dedi doktor biberonla hem mama verdim hem emzirmişti sonradan emmemeye başladı yani biraz çeki çekti bıraktı benim de emmediği için sütüm de azaldı şimdi biberonla mama veriyorum bazen sağım yapıyorum çıkana veriyorum doktorda fazla mama verme kilosu Fazla dedi şimdi artık anne sütüne dönelim dedi annesiyle de asla doymaz sürekli emmediği için süt de artmıyor ben de sürekli sağımda yapamıyorum tek başıma bakıyorum bakıyorum bebeğe gün içinde 2 saatte 1 saat başı sağlam imkansız silikon başlık varmış onu hiç denemedim onu denesem bebek ona emer mi biraz memeyi kullananlar var mı Onla emerse bir daha onu bırakmazsa memeyi hiç mi almaz kafam çok karışık yardımcı olur musunuz