Kızım 1 buçuk yaşında birden rahatsızlandı yüksek ateş ve baygınlık hâliyle hastaneye gittik tahliller yapıldı sonuç bünyesi çok susuz kalmış dediler bize fakat kızım tam bir meme kolik 5 dkkada bir emiyor aklım almıyor nasıl Susuz olabiliyor gün içinde komposto ve su veriyorum bu durumu yaşayan varmı acaba aranızda teşekkürler 🙏