Merhaba,
Kızım 34 günlük. Gaz sancıları yaşıyoruz. Bir gece Aşırı ağlama nöbeti ve emmeyi reddetmesi sonucu çocuk dr.una gittik. Bize biogai damla önerdi. Günde 1 defa 5 damla olacak şekilde dün gece başladım. Ancak uykusunda çok ıkınıyor. Ikınmaktan dolayı sürekli inliyor ve uyanıyor. Emerken emmeyi bırakıp ağlıyor sonra tekrar emmeye devam ediyor.. İlacın 1-2 hafta içerisinde etki edeceği söyleniyor.Ancak internette daha kötü yaptığına dair yorumlarda okudum. Benzer durumu yaşayan ve damlayı kullanan var mı? Düzenli kullanımda etkisini gören oldu mu? Bu gaz sancıları tahmini ne zaman hafifler. çok üzülüyorum çocuğum acı çekiyo gibi geliyor. O ağlıyo ben ağlıyorum.