Merhabalar arkadaşlar 🌸
Bu konu hakkında post açmıştım ama yine de tedirginliğim devam ediyor. Uzamış sarılığımız var, 1 ay 24 günlüğüz:) sarılığımız en son 9.3 dü. Amma bazen böyle çok uyuyor gibi geliyor. Aslında 2-3 saatte bir emiyor mama yiyor. Tabii bazen de 4 saati buluyor ama nadir… Benim merak ettiğim acaba o anlarda sarılık. Yükseliyor mu? Yeniden yükselir mi? Korkuyorum… Yardımcı olursanız sevinirim🌸