deli_bir_hatun yanığın derecesini bilmiyorum ama bende contrabux sürmüştüm düzenli kullanımda işe yarıyor. Birde hafif yanıklarda aklınızda bulunsun ilk müdahale olarak yumurta akı acıyı alıyor hemde iz kalmasını önlüyor. Siz yağ diyorsunuz yağ yanığında doktora gitseniz iyi olur. Geçmiş olsun