Rabbim izin veriyor arkadaşlar çocuklar küçükse tutulmamalı çocuğun rızkına neden müdahale ediyorsunuz ki mama veririm demek yerine borcunu öderim demek daha doğru geliyor sonuçta bu çocuklar eabbimin emaneti iyi bakmamız lazım benim 2 aylık tutmayi düşünmedim düşünmem de öncelik evladım
Sonra öderim borcumu