Ben aşıları dahil hiç sağlık ocağına gitmedim iki çocuğumda bundanda kendi çocuk doktoruma gidiyorum hem aylık kontrolü hem aşısı daha iyi oluyor reflü için suan erken belli olur imarım değildir reflü sor benim iki çocuğumda reflü ısı aldı 55 günlük oğlum var o da reflü