Acil bilgisi olan cevap verebilir mi bebeğim 7aylık kanında enfeksiyon 58 çıktı hastaneye yatırdılar 3gün sonra kan aldılar tekrar bu sefer 133 çıktı bisürü ilaç kullandığı halde yükseldikçe yükseliyor neden oluyor acaba hastane ortamından mı kalabalık baya bi ne yapabilirim acaba