Selamlar, 9 gündür uyku eğitimi veriyorum kızıma.
Evet ilerleme var. Ama bir yerde takıldım devamı gelmiyor. Burdan yardımcı olan canım üyeler oldu ama ben sizlerden de tavsiye istiyorum.
Öncelikle memede+ayakta uyuma durumu vardı.
Çok şükür ki ikisini de defettim, şuan yatakta pis pis pat pat, hatta son iki üç gündür sadece emzik ninni yanında sandalyede oturarak uykuya daldığı oluyor.
Ama gece milyon kez kalkıyor, çığlık çığlığa uyanıyor. Ve her seferinde yatakta gözlerinin kapanmasını beklemek çok zorluyor.
İkinci problem ise gündüz uykularınin yarım saati geçmemesi. Döngüyü atlamasi için önceden durttugum oldu, beklediğim oldu hayır hiç bir şekilde yarım saati geçmiyor haliyle uykudan uyanınca bir saat olmadan yine uykusu geliyor.
Gecem gündüzüm uyku uyku uyku problemleri ile doldu artık pes edip ayağıma alicam bir gün sar baştan.
Bu iki sorunu nasıl çözebilirim yardımci olur musunuz
Gece hemen hemen desteksiz uyumasına rağmen gece niye defalarca uyanıyor 😔