bilinmeyen202023 hastane otomasyonları oluyor , her hastane farklı sistem kullanıyor eğer onu kavrarsanız zaten zor bi yanı yok çünkü her işlem o otomasyon sayesinde yapılıyor, ben hasta kayıt olarak başladım sonra radyolojiye geçmiştim maaşım değişmedi, ilk işe başladığım hastane düzenli maaş vermiyordu sonra başka yere geçtim orası düzenli ödüyordu. Zor bi iş değil iyi yer denk getirirsen tabi insanlarla muhatap olmak zorunda kalan bütün mesleklerin zor yönü var hele ki bu özel hastaneyse para ödendiği için hizmeti çok üst seviyede bekliyorlar biraz bunun zorluğu oluyordu