oioi aylarca red yaşadık yeğenim zorlama sonucu şimdi hiç yemiyor o sebeple ilk zamanlar hafif zorladım çok stres yaşadım hatta üzdüm kendimi sonra dedim zorlama sonucu böyle olacagina akışına bırak o zaten bir süre sonra başlar. Öyle de oldu asla doyumluk yemedi ben her yemekte teklifte bulundum bazen hiç yemedi bazen 1 2 çay kaşığı yedi zorlanadim yemek yerken bizimle yedi zamanla ayı büyüdükçe ne yersek eğer ayı uygunsa herşeyi verdim. Şuanda 1 yaşını geçti huyu aynı asla doyumluk yemez ama bu konuda babasının geneni almış az ama sık yiyor öyle eskisi gibi ağzını kitleme yememek için ağlama krizlerine girmiyor. Çok şükür artık sorunsuz yiyor verdiğim şeyleri iyi ki örnek varmış karşımda zorlamamisim hicbirseyi reddetmeden yiyor sevmediğini eliyle çıkarıyor sonra tekrar yiyor elindekini sizde zorlamayin akışına bırakın yemek teklifini Yapın yemek yerken sizinle olsun.