pearlmomy Eğer çok pişik olursa sağlık ocağına git canım benim oğlumda 1.5 yaşında pişik oldu geçiremedik ne yaptıysam doktor iki tane krem verdi hatta sana isimlerini yazayım bi sakınca görmezse küçük ya daha onları al kullan hemen iyileştiriyor 1 günde