Gulalya14 Bende hamime ilken olmuştum son bir buçuk ay her yerimde kaşıntı ve artık kaşımaktan yara yapıp kanatıyordum öyle rahatlıyordum gitmediğim doktor kalmadı kimisi kurdeşen kimisi alerji dedi ilaç kullanamıyorsunuz çok zor .bir doktor bana hamilelikte yada Doğumdan sonra kimileri böyle olur demişti gerçekten Doğumdan on gün sonra geçti kaşıntım ve yaralarım ama izleri duruyor sizinkide öyle olabilir beni sadece duş almak rahatlatıyordu eczaneden bir yağ almıştım onu banyo suyuna katıyordum hem duş almaktan vücudu kurutmuyordu hemde iyi geliyordu üstelik kötü bir haber bu diğer çocuklarınızda da olabilir bana doktor öyle demişti
Meryemozen Gulalya14 beni ne duş ne krem hiç bişey rahatlatmıyo 😞 aksine su daha çok kaşındırıyo 😓 benim de hamileliğin son 2 ayında başladı sadece göbeğim kaşınıyodu doğum yaptığımdan beri tüm vücudum kaşınıyo 38 gün oldu 😓
Meryemozen Birbebekkkbircicek 2 yıl olmuş görünce şaşırdım 😄 40 çıktıktan sonra geçmişti çok şükür 🙏🏻