nurkaradirek Öncelikle merhaba bayramlık aldınız mı almayı düşünüyor musunuz Karar verdiniz mi Ben birkaç modele Baktım ama daha hala karar veremedim aldıysanız da Nereden aldınız uygun fiyata mı aldınız burada paylaşalım hepimize Fikir olsun bence
Poncikkkk nurkaradirek almadım ama Alacağım gömlek alta güzel bir pantolon istiyorm marka takıntım yok ama lcwaikikide baktım indirim oluyor kodlarla ordan bakabilirsiniz ben Trendyolda da baktım LC ile karşılştırdım hemen hemen aynı para ama lcwaikiknin kalitesi daha iyi
Tuuggccee nurkaradirek henuz bende almadım ama civil magazasında da guzel seyler vardı orayada bı netten bakın ıstersenız bu takımda guzelmıs bende kot pantln gömlek yada sweet tarzı dusunuyorum
nurkaradirek Tuuggccee bende o şekilde düşünüyorum ama bebeğim bayrama 6 aylık olcak rahat edemez kotla diyorm kendi kendime Teşekkürler bu arada
Tuuggccee nurkaradirek maksat ilk bayram sanırım bzde 8 aylıgız ılk bayramımız gecen kurbanda dogdu kucuktu sımdı heves edıyorum valla ayakkbsma kadar alıcam ınsallah zaten cocuk bu ıllakı kalmıyor ustunde😅
nurkaradirek Tuuggccee evet ilk bayram olucak bizim de 😄 dedelerden bayram harçlığı alıcaz azıcık güzel giyinelim😄 Bende çok istiyorm herşeyini tam almak Dediğiniz gibi biz ne kadar özenerek giydirsek illaki değişir o üst baş😃😃