ilosunannesi_ 4. Ay atağı baya uzun sürüyor canım. Uyku gerilemesi oluyor. İlerleyen aylarda daha iyi olur İnşAllah. Ekgıda döneminden sonra, 9, 10 aylıkken gece beslenmesini keserseniz gece uykularınız daha uzun olur. Yine kalkar, malum alışkanlık oluyor başta. Ama bu kadar sık olmaz. Her dönemin getirdiği birşeyler oluyor işte.