Merhaba canım anneler size bir sorum olacak.Oğlum 3.5 aylık 2 saatte bir kısa da olsa gündüz uykuları vardı ancak iki gündür uykusu olduğu halde uykuya geçmekte zorlanıyor.Kulaklarını çekiyor başını tutuyor.Diş sebebiyle olabilir diye düşündüm soğuk kaşıyıcı ile damaklarını kaşıdım ama uyuması için yeterli olmadı.Yarım ölçek calpol verdim ve rahatlayıp uykuya geçti.Siz böyle zamanlarda ne yaptınız lütfen önerilerinizi yazar mısınız? Sevgiler…