Seyma-55 neanladinyurdagull kırmızı elbise 2 yaş ama neden olarak dar kalıplı bn büyük diye kaldrdim olmaz diye bı deniyeyeim dedim 10 aylıkken oldu 1 kere gydik sadece 1 yasa kdr olur yani fiyatta yardımcı olurum almak isterseniz
Seyma-55 neanladinyurdagull çiçekli elbise bize hediye geldi bedenini bilmiyorum bakmam lazım hiç gymedik
neanladinyurdagull Seyma-55 kırmızı elbise bedeni bize bayağı büyük çilekli etek e bakabilirseniz sevinirim
Seyma-55 neanladinyurdagull şuan giyemez ama mevsimlik güzel olur kadife hbi ya zaten mali tabi yine siz bilirsiniz
Seyma-55 Zeynepbayduk elimde zıbın patik şapka flan da mevcut ürün alanlara yada toplu alanlara hediye olarak gönderiyorum yanında 😁
neanladinyurdagull Seyma-55 doğrudur tabi güzel duruyor ama kızım henüz 4 aylık ve minik bir bebiş yaşına gelene kadar çok zaman var.Kızımın ismi Çilek o yüzden eteği düşündüm
Seyma-55 neanladinyurdagull etek değil elbise çiçekli olan dimi diğer kıyafetlerin bedeni küçük beğendiyseniz krem kadife elbise 9-12 ay birkere gydik onuda