ozlemyavuz Hamileliğinde 1-2 hafta kol - bacak kısalığı olup doğum yapan var mı acaba? Süreç nasıldı , neler yapıldı? Ben kol- bacak kısa ölçüsüyle doğum yaptım 3 aylık olduk ama doğumda ve sonrasında hiç test vs yapılmadı
bisenakillisinzaten ozlemyavuz bizde vardı. 1 ay geriden geliyordu fl si. Hatta bütün değerleri. Bizde başka anomalilerde vardı ama. Genetik testleri yaptirmamistik hamilelikte. Hatta bebegim hamilelikte dedikleri gibi Anomaliyle doğdu. Genetige yonlendirdiler direk. Genetik test yaptircaz
ozlemyavuz bisenakillisinzaten nasıl bi anomalisi vardı ? Ben hamilelikte fetal dna yaptırmıştım negatif çıkmıştı yaklaşık 100 küsür genetik hastalıkta.
Deletedmom_106 ozlemyavuz bulunduğunuz şehirdeki eğitim ve araştırma hastanesine gitmenizi tavsiye ederim ederim . Bi tanıdığın çocuğunda boy kısalığı vardı çocuğa sürekli testler yapılıyodu hani altında yatan bi rahatsızlık var mı die
ozlemyavuz Deletedmom_106 doğumdaki kağıtlarımıza baktım , ekstremite özelliklerine normal diye işaretlemişler kısa diye değil de
ozlemyavuz Deletedmom_106 yani en azından doğum esnasında ve ilk 1 aylık süreçte sürekli kontrole gittik bi tetkik vs önerirlerdi en azından konusu geçerdi diye düşünüyorum
ozlemyavuz Deletedmom_106 hayır sormadım çünkü zaten plasenta kireçlenmesinden dolayı erken doğum oldu, yakın takiptelerdi hamileliğimde gittiğim hastanede doğum yaptım zaten