Kızlar ilk göz muanesine ne zman götürdünüz kaç aylıktı??bebegim 4 aylık gözünde kayma var.doktor 6.ayda demişti hatta ben 3.4 hatirliyordum keğida baktim 6 imiş.kayma varya şimdiden gitmelimiyim acaba?yada böyle olan varmı düzelirmi.?bide muaneler zor biseyler damlatiyorlar aciyor diye duydum