sevin21 oğlumu hep aynı doktora götürürüm epey bi kilo almılşığı olmasına rağmen hep zayıf derdi ben zaten oğlumu zorla doyuruyorum meme de tutamıyordum başkalarına götürdüm bence fazla bile dedi doktor 1,5 ay yoktu başkaları da iyi dedi sonra doktorumuz geldi tekrar götürüm gayet iyi kilosu dedi ki ben kiloya asla takılmam ama bebeğimi öyle zor besliyorum ki hala 6 aylık olacak az kaldı kilosunu söylemeyeceğim ama doktor zayıf dese de her zama öyle olduğu anlamına gelmiyor çocuklar hasta oluyor diş çıkarıyor herşey değişiyor o zaman bebeğiniz gayet iyi ama ek gıdaya fazla yüklenmişsiniz gibi geldi daha önce ki yorumlarınıza bakarak söylüyorum