[silindi] sanırım pilsan. Kızım 7.5 aylık. Bi anda itiyor yere düşecek tutmasam. Açıkçası yürüteç kullanıp sıkıntısı olanı hiç görmedim henüZ. Bi laf yayılmış gidiyor. Arkadaşlarımın bebekleri kullanarak 10 ayda yürüdüler. O yüzden alıcam mutlaka yürüteç. Oyalanması için. Teşekkürler yine de.