Anneler iyi geceler birşey danışmak istiyorum oğlum 2 gündür orta kulak iltihabı nedeniyle tedavi görüyor çok şükür ateşi düştü ama tabiki rahatsızlığı hala devam ediyor tecrübeli annelere şunu sormak istiyorum bu sürwçte banyo yaptırabiliniyormu çünkü banyo ihtiyacıda doğuyor malum hastalık terleme vs derken doktora sormayı malesef unuttum acaba banyo yaptırsam kulağına dahamı fazla zarar vermiş olurum