Yorgunanne30 valla dünden eşimle market alışverişine gttik her ay gidiyoruz biz Allah’a şükür eksiksiz almaya çalışıyoruz ve 6 binden aşağı çıkamıyoruz artı bunun pazar parası ekmek parası da var elimede marketten hariç 4 bin TL falan para kalıyor eşimde kendine para bile koymuyor bana veriyor birde benim 4 tane çocuğum var onların masrafları haric oğlumun servis parası yemeği falan 2 bini geçiyor ama genede rabbim bir imkan veriyor hamd olsun mesela benim arkadaşım var kayınvalidesinin üstünde oturuyor 3 aydan 3 aya markete gidiyoruz herşey köyden geliyor diyor eşim elime düzgün para bile vermiyor diyor kayinvalidesigilde yiyip iciyorlar ve karısı sizin yerinizde biz olsak tobe gitmez markete diyor 3 aydan 3 aya gittikleri marketi adam bişey zannediyor gerçekten ve hanimida buna kızıyor gerçekten geçim çok zor ama evine bişey almayıpta kayinvalidesigilden gecinenlerinde işi zor kız istemedigi halde orda yemek zorunda kalıyor bazen bana imreniyor sizin eviniz herseyiniz ayrı ve eşinde elinden geleni yapıyor diyor üzülüyorum onada yani ama Allah herkesin yardımcısı olsun ne diyeyim