Kızlar bebeğim 5 ay 2 günlük. Normalde hamakta sallanarak uyur. Ama bugün deneyeyim dedim. Kendi yatağıma yatırdım uyku arkadaşı verdim koluna ışığı kapattım müziği açtım kapıyı kapatıp bıktım. İki uyku da böyle yaptık. Kısa kısa uyudu ama uykuya daldı. Sizce bu iyi bir şey mi devam edeyim mi. Uykuları uzar mı alışır mı ne dersiniz.