neanladinyurdagull Hanımlar birşey soracağım ya alan varmı bana 3 çek yatmış ama fiyatları yazmıyor bildiğim kadarıyla 1500 değerinde ama 3 cek olduğu için 500 500 500 mü bölünmüş yoksa 3×1500 mü
sahrabalam2 neanladinyurdagull bnce 3*1500 olur ya tek karta 500 olduğunu düşünsek iki tane sıvı yağ alsan bitti gitti 1500 diye düşünmek istiyorum en azından işinizi görsün
neanladinyurdagull sahrabalam2 inşallah bakalım mahalle bakkalinda geçerliymiş zaten sağolsun bakkallarimizda da fiyattlar normale göre yüksek en azından bim falan olsaydı iyiydi
neanladinyurdagull BENOYLEUYGUNGORDUMM Bursa büyükşehir belediyesi tarafından düzenlendi.Ramazana özel çek veriliyor ayrıca emeklilere özel de bayram ikramiyesi bunlar sadece mahalle bakkalırında geçerli çekler
Beyninizikullanmakucretsizdir sahrabalam2 genelde marketlerden alışveriş yapıldığı için, bakkal esnafı da para kazansın diye düşünmüş olabilirler 😬
neanladinyurdagull sahrabalam2 evet mahalle bakkallarımızın kazansın diye bu uygulama çıkmış ama banada saçma geldi çünkü ben bakkaldan alışveriş yapmıyorum çok nadir çünkü pahalı markette aynı ürün daha ucuz niye bakkaldan alayım aç gözlülük yapmasınlar fiyatı yükseltmesinler bakkaldan alayım bende
neanladinyurdagull araspoyraz Google ye ramazan sosyal paketi yazdığınızda çıkıyor aynı şekilde emekliler içinde var ama ramazan için olanın süresi doldu artık çekler yatıyor