Kızlar ben uzun süredir psikolojimin bozulduğunu düşünüyorum yaşadıklarımdan ötürü bir de iki tane küçük arka arkaya yaptığım çocuklar da etkisi var neyse herşeye bağırıp çağırıp sinir oluyorum hiç bişeye tahammülüm kalmadı hap kullanmak istiyorum antidepresan tarzı doktora gitmek istiyorum hangi bölüme gitmek lazım bir de veriyorlar mı öyle ben gerçekten uzun bir süredir iyi değilim o da herhalde hap mal gibi yağıyormuş insanı