Merhaba güzel anneler şimdi size bişey danışacağım. Bebeğim erkek 3500 kğ doğdu ilk ay 1.5 kilo aldı ikinci ay 1 kilo aldı şuan üçüncü ay kontrolüne götürdüm ve 600 gr aldığını öğrendim sadece annesütü ile besleniyor. Çok şükür sütüm var doyuyor kakalı cişli bez sayısı da çok iyi ama kilo alımı az olduğu kafam karıştı ne yapsam diye :(