Asel2267 Arkadaslar 21.01.2022 doğumlu kizim var agzinin salyasi asiri derecede akıyor su gibi dişleri de tam 5-6 aydır durum böyle goturmedigim dr kalmadi distendir dedi ama tam yani disleri hangi bölüme goturmeliyim basina bu durum gelen var mi
Sugarmommy Asel2267 benimkide 21 aylık akıyor disleri tamamlandı emzik kullanıyor ona yordum ben ama benimde kafama takılıyor kimisi bağırsak kurdu varsa o da salya yapıyor dedi ama bilemedim
Erdemalp Asel2267 benm oğlumda 04.01.22 doğumlu. Bizimde iki ay öncesine salyasi kesilmemisti. Dişlerimiz tam dış değildi. Biz acaba bağırsaklarında kurt mu var diye düşündük. Ama yok herşeyi temizdi. Sonra farkettim ki emzik emince artıyor sonra kesiliyordu. Şuan gün içinde uyku hariç emziği saklıyorum. Ve salya bitti. Tek sorun emzikmis.
Aselimmm52 Asel2267 aynı gün doğmuş bizim aseller- bizim de aynı son 2 dişimiz kaldı ondandır dedim ama ağladığında daha çok akıyor
Asel2267 Emzik kullanmiyor benimki kendi kendine birakti gastroenteroloji druna da goturdum herhangi birsey demediler devamli ust degistiriyoruz
Kumpr Asel2267 ikizlerim 22 aylıklar kızımda hiç salya olmadı. Oğlumun tam geçti derken tekrar başladı son 4 dişi kaldı. Bi yazı denk gelmişti 3 yaşına kadar sürüyor diye doktora sorucam bende
Erdemalp Asel2267 bilemicem ama bulunduğunuz semtte bir ergoterPist arayıp danışabilirsiniz bence Benim oğlum bir dönem ergoterPist almıştı. 2 yaşından sonra salyasi devam ederse müdahale ederiz demişti.
Rabia2326 Asel2267 Yaaa benim oğlumda öyle, emzikte kullanmıyoruz. 27 aylık oğlum hep salyası vardı devam da ediyor sürekli dişten dediler ama dişlerde tamamlandı. Parazit ilacı kullandık o da fayda etmedi. Bende ne yapacağımı şaşırdım.
Canbaby27 Asel2267 24. Ayda artık salyanın bitmesi gerekir. Konuşması ne durumda? Anlaşılır kelimeleri var mı? Ağzından mı nefes alıyor?
Zumra_Fatma Asel2267 ben kizimin şörigi cok akiyor sil sil harap oldu kizim ama disden olur normalde kizimda dis cikariyor selale mubafek