Kızlar kızım 16 aylık ve şimdiye kadar hiç mama kullanmadım. Çevreme bakiyorum fenomenler olsun burda bikac anneler olsun kullanıyor ek olarak. Ben hiç kullanmadim mama evime hiç gitmedi. Eksiklik mi ? Yani mama kullanılması gereken birşey mi? Yoksa ek gıdayı kabul etmeyen bebekler mi içer mamayı yada annesinin sütü az olan kişiler mi? Aklım çok karıştı