Kızlar cildiyeye hiç ama hiç randevu yok 3 hastaneye baktım üstelik takip ediyorum ama yok çok
ya babasının sakalından kaynakli öperken mi oluyor diye düşündüm yada ceviz den mi oluyor diye düşünüyorum
Yedirdigim şeyler hep ve her zaman verdiğim şeyler 15 aylik.
Cevizi hep toz haline getirir birseylerw karıştırır yedirirdim 2 hafta önce böyle olmuştu yine babası sakalimdan dedi o sıra ceviz vermiştim sade şekilde ve şimdi yine oldu düşünüyorum ne verdim diye ceviz verdim dun ama babası bence sakalimdan diyor sizce tahriş gibi mi duruyor alerji mi ?
Birde hangi doktor anlar bakar neye götürmem lazm gostermelimiyim kendi kendine geçiyor
