Kızlar saat 9 bucuk gibi oğlumla kendime kahvaltı hazırlıyordum mutfakta oglum da mama sandalyesindeydi iki saniye gözümü ayırdım o an tepesinin üstüne düştü boynu bükülür gibi oldu cok korktum aldim hemen kucağıma ama hemen ağlaması sustu bu sefer ben başladım ağlamaya hemen eşimi aradım hastaneye gittik bi sıkıntı yok dedi çocuklar lastik gibi olur bi sıkıntı görünmüyor dedi ama baya kötü düştü yavrum.. Kusma baygınlık gibi belirtiler yoksa korkma dedi gönderdi gözlem altında tut dedi .. çok şükür hareketlerinde sıkıntı yok oynuyor neşesi yerinde öyle gözlerde falan da sıkıntı yok ama yinede çok korkuyorum netten araştırdım bulgular sonra da ortaya çıkabilirmiş inanın oan o kadar suçladım ki kendimi hala yüreğim ağzımda bisey olcak diye.. Başına böyle bir şey gelen varmı ? Çocuğum 10 aylık bu arada ve şimdi uyuyor doktor 2 saat sonra uyutabilirsin dedi