ugze yalnız hayatım açıklamayı yapan hamasın başındaki şahıstı. Tüm filistini temsil eden kişi kısacası. Bebekler bunu istemedi tabiki fakat ebeveynleri karşı çıkıp hayır bir yardım istiyoruz diyebilirlerdi değil mi? Demek ki ihtiyaçları yok ki gelen yardımı çöpe atabiliyorlar veya bizim ihtiyacımız yok diyebiliyorlar