aa80534_ Arkadaşlar doğum yapalı 16 gün oldu dikişlerimin ağrısı geçmişti ama 1 hafatdır öksürük başladı ve şuan dikişlerim ilk gün ki gibi her öksürdüğümde sanki açılıyor sızlıyor normal mi bu ağrı yaşayan var mı nasıl geçer
sumeyyeuzuun_ aa80534_ çok normal henüz kırkınız çıkmamış bile rahim anca toparlanıyor, dikişlerinizin etkilenmesi de normal☺️ benim 5 ay oldu hala eğilip kalkmalarda sızlamalar oluyor ara ara o yüzden sizinki çok çok normal yani😁
tazeanne98 aa80534_ aylar sürüyor geçmesi diyolar :( benim de bugün 9. Günüm ama dikişimin olduğu yerde batma hissi oluyor acışıyor normal mi bilmiyorum. Karnım da sarkıyo ağırlık oluyo üstüne o da ağrı yapıyo
Zumra_Fatma aa80534_ valla canim su sezeryanin ahrisindan hic bir zaman kurtulamiyoruz usutsek bile aizliyor cnku