Merhabalar benim adetim geçen ayin 5 nde olmustu bu ay 4 te olmasini bekliyordum olmadi hala göğüslerim cok aciyordu düne kadr oda gecti hic belirti yok yani birde ikizlerm var tüp bebekle oldular 5 yasindalar yani normal yolla olmadi daha önce başına böyle bişey gelen varmi test için erknmi sizce😊?