Kizlar merhaba dogumdan sonra 3.ayimda ilk adetimi gordum,1hafta yogun sonrasi lekelenme olarak 12-13 surdu.. bu ay 2.adetimi olmam gerekio ama 4 gun gecti.. sizler de bu durumu yasadinizmi.. ne zaman duzene girer… Tuplerimi baglattim ama korkuyorum hamileyimdir die hamile degilimdir dimi 🙈