kimbumadam Kızlar kızım 8 aylık bu aya kadar herhangi bir eşyaya tepkisi yoktu.Ama şu an korktuklarını sayıyorum. Bazen fön makinesi Barbie bebek Babam önüne yatınca tersten gördü çığlık attı Domates🙄 Aynada kucağımdayken sorun yok ama sırtını göğsüne verdiğimde sadece kendine odaklandığında yüzü değişiyor. Bu korkular kalıcı mı acaba ? Üstüne mi gitmem gerek ?
Avesila kimbumadam Sekiz ve dokuzuncu ay süpürge sesinden korkmasıyla geçti. Resmen evi süpürmüyordum. 🫠 Sonra dedimki nereye kadar böyle korkacak? Kovalamaca oynayarak çözdük sorunu, yürüteç yardımıyla tabii, süpürge bizden kaçtı biz süpürgeyi kovaladık 😂
Kaymakliiball Ay bizimki blenderdan robot elektrikli süpürge fön makinesi herşeyden korkuyooo geçer mi acaba 5 aylık oldu
Avesila kimbumadam Çeriler nasıl fikir? Çeriden de korkacak mı? Bir onu dene. Büyüklüğünden mi korkuyor yoksa sapından mı bir anlayalım. Tabii önce sapsızda deneyebilirsin. 😅
kimbumadam Avesila Aa aşırı mantıklı deniyim kız sağol Ürkek ceylan oldu çıktı ya Annemin leopar pijamasına takıldı mesela onuda istemedi itti
Avesila kimbumadam Leoparda korkunç gerçekten yani benim için zevk olarak tabii 😂 Leopar korkusunuda peluş leoparlarla çözersin artık
kimbumadam Avesila of evet bence de 😅 Ya genel olarak korkması bir gelişim evresiyse sorun yok tek tek aşarız mesela davul çalıyor şuan kapıda balkona çıkarıp izlettim rahatladı Ama çok korkan çocuklarda falanca rahatsızlığı vardır diye bir şey vardır diye evham yaptım
Avesila kimbumadam İlk kez hayata geliyorlar. O yüzden birçok şeyden korkabilirler. Aşmak önemli olan. Hepimizin korkuları var. Doğal olan bu.