sbldmr123 Memnunuz 2 çocuğumda da kullandım hem anne sütüne yakın kaliteli bi mama hem de doyuruculuğu yüksek. Bağışıklığı güçlendirmesi de iyi. Normal mavi kapak kutularından kllandım ben