Merhaba hanımlar
kızımın odası var fakat şuan 11 aylık ayrı yatamayacağı için bizimle ufak bez beşiğinde yatıyordu ama artık ayaklanıyo kendini atma riski var bende yer yatağı yaptım ayağımda sallayarak uyuttum
acaba siz bu tarz geçişleri nasıl yaptınız
mesela gece uyanıyo iki sallıyorum dalıyo şuan yerde öyle bi ihtimal yok
Allah yardımcım olsun tedirginim ilk gecesi yer yatağında umarım yadırgamaz
önerilere açığımmm