meselayani sareveannesi_ benim bebiş biraz minik doğdu. Şuan 3500 ün üzerinde kilosu ama yinede koyamadım kanguruya. Sling aldım çok rahat oldu. İsterseniz sling deneyin kanguruda çok minik rahatsız kalıyorsa