AleynaNur228 Çamaşır kurutma orda daha uygun geldi o sayfadan alışveriş yapan var mı güvenilir mi acaba büyük eşya sonuçta bı anda sipariş vermek istemedim
Cey__35 AleynaNur228 bebek bezi alıyorum evet ama sosyal medyada bir kız vardı eşi Dyson Airwap almış sahte gelmişti
Defnesa AleynaNur228 satıcıya göre değişir o durum ve sizin bulunduğunuz ile göre kargo firmasına göre flan
fatos_ts61 Beyaz eşya değil ama bende nemlendirici ve yüz yıkama jeli almıştım orijinal gelmemişti iade için de bi ton uğraşmıştım
Haydinn AleynaNur228 bizde bi kaç kez alışveriş yaptık sorun yaşamadım ama satıcıyı Google de şikayet varda bir aratıyorum ne olur ne olmaz diye
MinikPandam_ AleynaNur228 ben de alışveriş yapıyorum bugüne kadar bir sıkıntı yaşamadık ama kurutma makinesi gibi büyük bir şey almadım. genelde bez falan.
Aloneeee AleynaNur228 sürekli kullanıyorum uygulamasını. Ama büyük birşey almadım çünkü iade durumunda ya da garanti durumunda nasıl olur emin olamıyorum. Büyük şeyleri genelde Hepsiburada ya da trendyoldan alıyorum. N11 de bile iadede sorun yaşanmışlığım var.