Kızlar 39 aylık ogluk var . 35 haftalık ve prematüre doğdu. 21 gün kuvozde kaldı. Sonrasında büyüdükçe sanki birşeyler eksik gibiydi . 2 aylıkken babildama kafa tutma vs vardı ama bir çocuk mesela 5 aylıkken bir nesneyi iki eliyle tutabilirse benim oğlum 7-8 aylık fln yaptı. Emeklemesi 16-17 aylk oldu yürümesi ise 24 aylıkken. Kelimeler az az vardı hep 18 aylıkken fln 4-5 kelime diyelim şu anda da 15-20 kelime olsun yani . Sadece arada tek seferlik farklı kelime çıkıyor ama bdaha söylemiyor onu. Şu nerde bu nerde dediğim zaman gösteriyor . Bildiği şeyleri Getir dediğimde getiriyor. Şu anda baba,anne,dede,nine,anneanne,baba ditt (baba gitti), aydede, bir kaç kelime daha ve birşeyler çıkarmaya uğraşıyor . Ama bunlarla beraber heyecanlandiginda kuş gibi cirpma yapıyor nadiren kendi etrafında dönme var .