01012024 buse26 hip gaz açısından çok iyi bir mama sıfır gaz resmen ama kilo alımı çok az ben ilk onu kullandım oğlum hiç kilo almamıştı şuan bebelac gold kullanıyorum gaz yapıyor biraz ama gazını alabilirsen kilo aldırımı şuan daha iyi
Onemother1 buse26 hipp le başlamıştık ama kabız olunca bebelac gold a geçtim ikisinde de gaz sorunu yaşamadım
kuzeyanne_ buse26 kesinlikle hipp organik combi.Bebelacı önermiyorum.1 kez denedim sürekli küstü oğlum.Hipp organik combide ne kabızlık,ne kusma,ne gaz ,herhangi bir sorun yasamadik
buse26 01012024 evet kilo alımı az aldırıyo anne sütüne en yakın oymuş bende hipp kullanıyorum şuan kilo alımı için değiştirsemmi diye düşünmüştüm
aycanilgun Ben Aptamil’den sonra bebelac Gold’a geçtim (maddiyattan dolayı biraz da) ama bu kadar memnun kalacağımı bilmezdim. Alttan veya üstten Gaz olayı olsun hiç gaz birikimi yapmadı kızımda. İlk başta sever mi sevmez mi tereddütüm vardı tabiki her anne gibi ama sevdi kızım çok şükür.