EypMom deneyin ama ben size sunu da diyim mesela ben ders cikardim kekimi yarisi gitti hahah alta tabininda firinin icine su koymayan cnku kek zaten yumusak nemli suyuda koyunca bu sefer elle tutulmuyor pandispanyadan daha yumusak oluyor ortadan ikiye kesim derken yalnisikla alt tarafi cok kesmisim bj baktim ki yarisi yokdu yani o yuzden biraz degisik oldu ama guzele benziyor