ikiprensesannesi3850 Kızlar herkese günaydın öncelikle. Kızım 7 ay 7 günlük. Bebişlerize neler yediriyorsunuz kaç öğün veriyorsunuz ek gıda serüveni nasıl geçiyor🌹
Onemother1 ikiprensesannesi3850 ben kahvaltı ve akşam yemeği olarak 2 öğün veriyorum bir de ara öğün meyve olur muhallebi olur o tarz.kahvaltıyı güzel yapıyoruz fakat akşam yemeğinde sıkıntı var çok hareketli oluyor saatini bir türlü ayarlayamadım kudurmaktan yemek yemiyor döke saça biraz yediyorum 🤭genelde çorba veriyorum zaten.8. Ayda 3 öğüne geçicez inşallah
Sesimgeliyomuuu ikiprensesannesi3850 Biraz önce savas verdik kahvaltida muz irmik organik bebe biskuvisi pekmez yaptim yedirdim Guzel severek yedi ama tukurmeyi ogrendi simdi agzina vererek tukuruyo banada sinir geliyo yarabbul alemin selamet ver diye diye dolaniyorim😂😂😂
momysskaan ikiprensesannesi3850 benimki de bu ara yumurta falan yemek istemiyor çeşit bulamıyorum kahvaltıya ya
Onemother1 ikiprensesannesi3850 yumurtayı bazen haşlıyorum bazen labneyle karıştırıp omlet yapıyorum.yanına zeytin ezmesi çeyrek avakado.bebe bisküvisini formül mamayla ıslatıp içine pekmez ve ceviz karıştırıyorum.bazen kaşık maması yapıyorum yanına yine yumurta labne falan.bazen muz ekliyorum bu şekilde çok bi çeşit yaptığın da söylenemez 🤭