Elisasmommy Kızımı dün kreşe yazdırdım Bugün ikinci günü. Dün bir saat bugün iki saat duracak. Ama sabah ayrılması çok zor oldu ağladı. Sonra bıraktım gittim okuldan aradılar kustu diye çok ağlayınca kusar. Nasıl alışacak deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Marianne Elisasmommy 2 yaşta bende denedim. Çok erken. 2,5 yaştan sonra biraz hazır oluyor. 2 yaş 9 aylıkken başladı, 1 haftada hiçbir sıkıntısız alıştı.
Zlm Elisasmommy götürmeye devam edin anlatın yaninizda iken seni okula götürüyorum sen okulda şunları yapicaksin ben sonra gelip seni alicam falan diye
Baharbek Elisasmommy zamanla alışacak sizin dik durmanız lazım ağlıyor diye alırsanız bu sefer alışamaz bende 2 ay önce yaşadım aynı şeyleri 15-20 gün içinde düzene girdi anca
Maka_Paka Elisasmommy Oryantasyon sürecinde siniz daha neden bırakıp eve gittiniz ? Bir hafta boyunca okulda bekleminiz gerekiyor. Rica edin kızım istediği zaman beni görsün oyuna devam etsin diyin. Ayrıca niye iki yaş ? Erken değil mi daha bebek çünkü
Ayseee60 Pes etmemeniz lazım bu dönemde yapamıyor diye almayın. Alışınca herşey güzel olacak merak etmeyin . Kızım 18 aylık 2 yaşını geçirce bende düşünüyorum
Elisasmommy LanetOlasiFederaller Ececiiim Maka_Paka zorunlu olmasam göndermezdim zaten teşekkür ediyorum
Ececiiim Elisasmommy henüz çok küçük hazır değil muhtemelen. Eğitmen olarak tavsiyem, Çok zorunlu değilseniz bir süre daha ertelemeniz olur
LanetOlasiFederaller Elisasmommy 3 yaş en erken gönderilmeli , çok çok zor durumda kalınmadı ise anne ile kalmalı 2 yasındaki bir bebek. Güvenli bağlanma için de bu gerekiyor.
Misssitare Elisasmommy daha önce hiç ayrıldınız mı? Mesela oyun gruplarına falan vermiş miydiniz? Direkt kreş gördüyse zor olmuştur. Kademeli ilerleme her zaman en sağlıklısı.
Teusa Benim oğlum Da 26 aylık, ise başlayacağım için yarım gün yazdırdım alışsın biraz diye. Sizin tam gün mu