betulgibi Merhaba aranızda sağlık ocağının verdiği vegaferon kan damlasını kullanan var mı memnun musunuz? Yada hangi kan damlasını kullanıyorsunuz?
babymomyyy betulgibi kullanmıyorum içeriği hiç temiz değil çünkü . Doktorumuz bestiron önerdi onu kullanıyoruz . Günde 18 damla şeklinde bebeğin kilosuna göre doktor damla miktarını söylüyor